Påskkort #1 2017

Hej igen! Var ett litet tag sedan. Känner att det blir mest högtidskort som hamnar på bloggen numer. Nu har jag börjat göra lite påskkort och detta är mitt första där jag använt stämplar från Lawn Fawn och målat med vattenfärg (distress inks). Setet från Lawn Fawn heter Chocolate bunnies. Jag försökte få en mer pastellig look på mitt kort. 


Texten har jag embossat i rosa embossingpulver från WOW på en bit vellumpapper. Bokstäverna till hälsningen kommer också från Lawn Fawn och heter Violet’s ABC’s


Lade även till en bild på insidan av kortet.

Kommentera

