Halloween card #1 2016

Så var det dags att börja med halloween korten som jag tycker är så roligt varje år. Vi firar ju inte så stort i Sverige men jag älskar att göra halloween kort att skicka till mina vänner i alla fall. Så här blev årets första kort. 


Jag använde mestadels produkter från Lawn Fawn bl.a. Spooktacular stampset, Happy haunting stampset och stitched hillside borders dieset.


Backgrunden gjorde jag med distress inks och alla bilder färglade jag med copics. 


Gjorde även insidan av kortet lite roligare med en hälsning. 

Kommentera

