You’ve been on my mind

Hej igen! Detta kort gjorde jag för ett tag sedan, hittade bilderna i telefonen och tänkte jag får lägga upp det. Jag har använt ett stämpelset från Simon says stamp och stämplat blommorna med distressfärg lite löst och sedan använt en blöt pensel för att fördela ut färgen mer. På detta sett ser blommorna lite mer vattenfärgsmålade ut. På vissa ställen målade jag svarta streck för att få en ”sketchigare” look. 


Jag tog sedan färg på penseln och fläckade på lite prickar i olika färger i bakgrunden så det skulle hända lite mer. 


Och sedan såklart avslute med lite sequins för lite bling. 

Kommentera

