Best witches!

Hejsan! Idag delar jag med mig av ett väldigt enkelt kort jag satte ihop med lite pappersrester jag hade liggandes, så tyvärr har jag ingen större koll på vilka märken de kommer från. Jag måste försöka lära mig att även ta vara på resterna eftersom jag har massor och jag kan sällan med att slänga dem!
………………………
Hello! Today i’m sharing a very simple card i made with some paperscraps i had laying around, so unfortunately i don’t know which companies they’re from. I must learn to use my scraps since i have so much of it and i can’t bare myself to throw it out!

IMG_0799.JPG

IMG_0800.JPG

Kommentera

