Nya grejer!

Idag fick jag ett paket från SKC med mina alldeles nya Copic pennor! Jag har velat ha dem såå länge men de är lite dyra så jag har fått spara ihop lite 😉 Detta set innehåller 36 pennor i basfärger.

20140707-180936-65376665.jpg
Jag passade även på att besöka Scrapfabriken idag efter jobbet och fick inhandlat ännu mer saker 🙂 Känner lite att jag är lite av en horder, köper in massa grejer men är lite mindre bra på att använda dem. Men det ska det bli ändring på 😉

20140707-181239-65559203.jpg
Art impression Girlfriends stämpel, Time for tea Heart ballon stämpel, Good day sunshine enamel dots, Project life love theme cards, Nellie Snellen Wavy oval dies, Daily flash rhubarb letter stickers, Doodle bug beetle bug letter stickers.

Kommentera

