Rockabilly Snövit

Äntligen är det värsta av min förkylning borta, finns inget värre och ligga hemma och inte orka göra nåt. Så nu äntligen orkar jag skriva ett litet inlägg på detta kort jag kladdade fram för några dagar sedan 😛 På bakgrunden använde jag mig av samma teknik jag skrev om i ett tidigare inlägg, att färga en embossingfolder och sedan färga själva upphöjningen från embossingen med en annan färg. Jag ville även prova på mina Inktensepennor lite mer och färglade denna bild från the Greeting farm som heter Cheeky rockabilly så att hon hade ett lite mer utseende som Snövit 🙂

20140702-193950-70790755.jpg

Kommentera

