Två nya paket!

Fick idag lite nya grejer med posten som jag har beställt från både Simon Says Stamp och Cili in papers. Jag fick dock inte alla grejer från SSS så inväntar ännu ett paket 😉 Min sambo börjar tröttna lite på alla grejer jag beställer…men jag behöver dem ju 😉

20140611-170100-61260638.jpg
Detta kom från SSS: SSS sunshine dye ink, SSS orange peel, Avery Elle saphire pigment ink, Hero hues unicorn pastel Green, Distress ink picked raspberry och We R memory keepers quickstik.

20140611-171438-62078643.jpg
Detta kom från Cili in papers: Distress ink stormy sky, Distress ink Victorian velvet, Distress marker sqeezed lemonade, MME All things chalk enamel dots, Zig 2 way glue pen, 3D scrapbook adhesives, Heidi Swapp letterstickers och Spectrum noir color pencils essentials.

Kommentera

