Vattenfärgläggning med distressfärger

Hello alla glada! Idag har jag fått en del pyssel gjort, har många idéer jag vill få ur mig 🙂 Provade på att använda mina distressmarkers och ink pads för att färglägga detta kort så det ser ut att vara målat med vattenfärg. Blev inspirerad av Prairie paper and ink som jag följer på youtube som gjorde ett liknande kort. Blev inte jättenöjd….. men men kul att prova på olika tekniker 🙂

20140531-161914-58754323.jpg
Här är en länk till Amy R:s video, inspirationskällan till mitt kort ——> http://youtu.be/W8j6xboY4T0

One thought on “Vattenfärgläggning med distressfärger

Kommentera

