Distressmarkers

Hej alla, då var det måndag igen! Tänkte dela med detta kort där jag mixtrade lite med mina distressmarkers, jag använde färgerna ripe persimmon, picked raspberry och barn door. Jag målade färgen lite diagonalt på vattenfärgspapper och tog sedan en blöt pensel och målade över färgerna. Sedan tog jag en stencil från Heidi Swapp som heter confettioch tog fired brick distress ink pad och målade på genom hjärtdelen på stencilen får att få de röda små hjärtarna på kortet. Jag använde min die från Simon says stamp tre gånger genom min Big shot för att få hjärtparaden på svart papper och sedan klistrade jag ihop dessa tre för att få lite mer dimension, liknande det jag gjorde på kortet i ett inlägg igår. Jag målade sedan över de svarta hjärtarna med Wink of Stella glitterpenna.

20140519-175907-64747252.jpg

Kommentera

