Bröllopskort #2

Idag har jag gjort ännu ett kort som funkar bra att ge vid t.ex. Ett bröllop, dop eller kanske bara till någon man tycker om 🙂 Det vita pappret är från Bazzill och heter marshmallow. Jag har även embossat lite av detta pappret med min swiss dot embossingfolder från cuttlebug. Hjärtdien är från Simon says stamp och heter heart parade. Denna har jag klippt ut tre gånger genom min Big shot och på en av dem har jag heatembossat med silverembossing. Sedan har jag klistrat ihop alla tre på varandra med den silvriga överst.

20140518-165751-61071038.jpg

20140518-165751-61071419.jpg

Kommentera

