Bröllopskort

Första helgen på länge jag är hemma och kan pyssla lite, synd det är så fint väder 😉 På detta kort har jag använt mig av cardstock från Neenah environment desert storm. På kortbasen har jag klistrat på ett designpapper från BoBunny Zip-a-dee-doodle och på detta papper har jag klistrat på embossat vellumpapper men min swissdot embossingfolder från Doodlebug. Sedan har jag även embossat brudparet från Darice på desert storm cardstock som jag sedan klistrat på med 3D-kuddar. Hoppas bara någon gifter sig snart så man har någon att ge kortet 🙂

20140517-201831.jpg
På insidan av kortet stämplade jag hjärtliga gratulationer, en stämpel från Vilda stamps.

20140517-202042.jpg

Kommentera

