Hjärtliga gratulationer

Jag trotsar vädret idag och stannar inne för lite pyssel. Fick ihop detta gratulationskort där jag använt några nya dies.

20140420-135147.jpg
Den vita kortbasen har jag embossat med min swiss dot embossingfolder från cuttlebug. Pappret jag har som bakgrund och som bitar i blomman kommer från Authentique classique elegant. Först använde jag en die från clearly besotted happy everything och klippte ut blomman på svart cardstock genom min Big shot. Sedan stämplade jag blomman på den svarta pappersbiten med stämpel från samma set med versamark och heatembossade med silver embossingpulver. Sedan stämplade jag blomman igen med svart färg på olika papper från ovannämnda pappersblock och klippte ut små bitar och klistrade på den svarta blomman. Hälsningen och fjärilarna stämplade jag också med silver embossingpulver. Sedan använde jag lite bling för att glittra till mitt kort 🙂

20140420-140926.jpg

Kommentera

