60-års kort

Idag fick jag äntligen satt mig ner och göra ett kort. Har haft fullt upp det senaste med att smida diverse planer som händer längre fram på sensommaren 😉 Det är kul när man får lite förfrågningar på att göra kort till andra att ge bort, annars blir det lätt att man samlar på sig en hel hög som man inte vet var man ska göra av 😛 Detta kort t.ex. har jag gjort till en kompis som hon ska ge sin svärmor 🙂

20140409-200548.jpg
Den lilla rockabillybruden är stämpeln Cheeky rockabilly från the Greeting Farm som jag färglagt men mina promarkers. Hennes klänning har jag stämplat på ett leopardmönstrat papper och sedan klippt ut och klistrat på.

20140409-201155.jpg
Ha en fortsatt trevlig vecka! 🙂

Kommentera

