Lil’ Devil

God kväll! Ikväll har jag gjort ett kort där jag använt mig av stämplar från Bombshell stamps. Jag heatembossade en bakgrund med några motiv med clear embossingpulver och så målade jag den lilla djävulen med mina promarker pennor, får ju träna på att färglägga 🙂 Jag poppade upp den svarta bakgrunden med 3D kuddar samt den lilla bilden på djävulen. Snöret kommer från doodlebug. Jag använde min ovalformade die från My favorite things att klippa ut bilden.

20140225-194905.jpg

20140225-194926.jpg

Kommentera

